Siirry pääsisältöön

Nauttia kesästä

Pidä katse ylhäällä niin ei kruunu tipu. Nyt mulla on ollu hyvä fiilis omasta kropasta. Eilen olin ihmisten ilmoilla farkkushortseissa, mikä ei mulle oo mikään kovin helppo juttu. Oon aina arastellu mun reisiä, turhaan. Mulla oli myös toppi, enkä peittänyt olkapäitä ja selkää. Ja olin aivan tosi fiiliksissä. Mun kroppa on hyvä ja kaunis. <3

On niin vapauttavaa olla vaatteissa mistä tykkää, ja mitä nykyään haluaa käyttää. Tuntee olonsa niin hyväks, kun ei turhaan häpeile omaa kroppaa. En toki vielä voi sanoo tykkääväni mun reisistä, muttei se estä mua laittamasta shortseja jalkaan ja nauttimasta kesästä ja syömästä jäätelöö. Pitkästä aikaa itsevarma olo itestä. Ehkä jopa ensimmäistä kertaa elämässä.

Tätä paranemista hidastaa hieman mun ibs eli ärtyvän suolen oireyhtymä, mikä aiheuttaa mahakipua, voimattomuutta ja sitä ettei kaikki ruoka oikein maistu eikä tee mieli syödä oikein mitään. Tänä aamuna heräsin mahakipuun, mutta nyt en jaksa antaa sen häiritä. Koska mulla on niin hyvä fiilis. Kaurapuuro ja särkylääke onneks auttaa tässäkin.

Oon kaunis, vahva ja onnellinen.

Kommentit

Lähetä kommentti