Siirry pääsisältöön

Oikeesti onnellinen

Mulla on ollu tosi hyvä olo. Oon ollu pitkästä aikaa oikeesti onnellinen.
Kävin valokuvaamassa ihanan Linnean kanssa. Juteltiin, naurettiin, juteltiin vähän lissää, syötiin jätskiä ja oltais voitu jutella vielä vaikka kuinka pitkään. Ihania tuommoset ihmiset. Joittenka kanssa voi olla oma ittensä. Oon superkiitollinen. Joku aika sitte en ois kuvitellu jaksavani tehä mittään tämmöstä. Mutta nyt mää jaksoin! Niin parasta.

Mulle valokuvaaminen on ollu tosi tärkeetä pitkään. Rakastan sitä, kun huomaa asioita, mistä sais hienon kuvan, ja huomaa muutenkin enemän ympärillä olevia asioita. Näkee kauneutta monessa kohtaa. Sekin harrastus on vähän jääny. Koska käytännössä kaikki harrastukset on jääny enemmän tai vähemmän pois elämästä. Koska ei oo ollu voimia.

Mutta nyt ku pääs kuvaamaan, huomas taas miten ihanaa se on. Ja parasta siinä on se, kun saa otettua semmosen kuvan, minkä näkee päässä. Ja millasen halus ottaa. Saa niin paljon uutta energiaa ja hyvää mieltä. Rakastan.

Mulla ois monta juttua mistä haluan kirjottaa, mutta kirjotan ne sitte omaan postaukseen.

Kommentit

Lähetä kommentti