Siirry pääsisältöön

Mieleni sekasotku

Ravitsemusterapeutti sano, ettei ravitsemuksessa oo mitään huolestuttavaa. Että pitäs muistaa syyä tarpeeks. Ja uskaltaa syödä tarpeeks.. mutta mikä on tarpeeks..? Syöminen on välillä vaan niin vaikeeta. Kun se syömishäiriöminä (josta oon puhunu Jos oppisi -postauksessa) sanoo, että ihan tarpeeks oot syöny jo. Ja en tiiä tunnistanko sen oikeen minän ja syömishäiriöminän ohjeita.

Monesti se käskee mua juomaan vaan teetä iltapalaks ja jättämään jonkun ruuan syömättä. Ja sitte jos treenais vähän enemmän. Mutta välillä oon vaan niin väyny ettei jaksais.. Mutta silti käyn lenkillä tai treenaan jotaki muuta.

Hävettää olla tämmönen. Kun haluaisin olla terve ja urheilla ja syödä terveesti. Oon väsyny ja kyllästyny tähän sekasotkuun mun päässä.

Se lääkäri sano, että masennuksesta paraneminen kestää kauan ja voi tulla niitä huoja aikoja ja sitte taas mennee parempaan. Varmaan sama on tän syömishäiriön kanssa.. Täytyy vaan yrittää jaksaa kattoo tulevaisuuteen jollaki tavalla valosasti.

Kommentit